петък, 4 октомври 2019 г.

Шоколадови бонбони трюфели

Трюфелите са шоколадови бонбони за истински ценители на сладките изкушения.  Тези бонбони са изискани и стилни. Въпреки това могат да бъдат купени почти навсякъде. Продават се в супермаркета, близката сладкарница, дори в някоя будка за цигари и дребни сладкиши. 
Ако обаче си купим трюфели от някой майстор сладкар в специализирана сладкарница за шоколад, то тогава и вкусът ще е различен, и шоколада ще е истински, и цената ще е друга...

Та защо повдигам темата за шоколадовите трюфели? Защото днес си купих кутия с такива шоколадови бонбони. Понеже съм имал щастието да опитам преди това трюфелите на някои известни български сладкари. Днес се удивих! Тези в кутията бяха много вкусни, стилни и изглеждаха превъзходно. Не, аз не казвам, че авторските трюфели на сладкарите са по-лоши, не! Казвам, че тези в кутията по нищо не отстъпват на тях.

За да докажа думите си съм фотографирал бонбоните на бял фон.  Най- много ми хареса идеята, че са ги поръсили с какаов прах. Така изглеждат като истински трюфели току що извадени от земята. На вкус също ми харесаха, не бяха вулгарно сладки, а с изтънчен леко сладък вкус. Ухаеха много приятно. Днес ядох трюфели, такива каквито винаги съм мислел, че трябва да бъдат.
шоколадови трюфели
Шоколадови трюфели

За сравнение качвам и снимка от wikimedia.org на трюфели гъби, обърнете внимание колко си приличат.
Трюфел
Гъби трюфели

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации